Компаниядағы карьера

Қоғамның негізгі стратегиялық капиталы мен басты құндылығы адами ресурс болып табылады, оның тиімді жұмысы қойылған міндеттерді табысты шешуге мүмкіндік береді. Қызметкерлердің кәсіби дамуының тиімді жүйесін құру біз үшін маңызды басымдықтардың бірі болып табылады.

Кадр саясатының мақсаттары:

1) тиімді бәсекелестік және қоғамның жаһандық, жоғары бәсекеге қабілетті және тұрақты дамып келе жатқан нарықтың өзгерістеріне бейімделу және ден қою қабілетін қамтамасыз ету үшін адами ресурстар мен таланттарды дамыту және құру арқылы Қоғам инвестицияларының табысын қамтамасыз ету;

2) персоналдың әлеуетін бағалау арқылы адами ресурстарды жоспарлау, болашақ қажеттіліктерді болжау, қажетті құзыреттердегі олқылықтарды анықтау және Қоғамның стратегиялық мақсаттарымен интеграциялау, қажетті құзыреттілігі бар кәсіби және тиімділігі жоғары қызметкерлерді тарту, ұстап қалу, дамыту және ынталандыру жоспары;

3) қызметкерлер барынша тартылатын, өнімділігі жоғары, ынталы және Қоғамға адал болатын ұжымда жұмыс атмосферасын құру;

4) меритократияға бағытталған корпоративтік мәдениетті дамыту, еңбектің жоғары өнімділігіне, «коммерциялық ойлауға» және өзгерістерге дайын болуға қол жеткізу үшін жаңа мінез-құлық үлгілерін енгізу. Меритократия қағидаттарына сүйене отырып, қызметкерлерді тарту, ұстап қалу, ынталандыру және дамыту, кәсібилік пен сараптаманы арттыру, жұмыс берушінің құнды ұсынысына, нарықтық бағдарларды ескере отырып, сыйақының бәсекелес деңгейіне, бизнес-нәтижелерге қол жеткізуді және сіңірген еңбегін тануды көтермелеуге негізделеді. Жұмыс істеп тұрған және тартылатын қызметкерлерге, олардың тұрақты тұлғалық және кәсіби дамуына қатысты Қоғамның белсенді ұстанымы, мақсаттарға қол жеткізуге байланысты бәсекеге қабілетті сыйақыны беру, Қоғамның үздік жұмыс беруші ретіндегі тартымдылығын арттырады.

Персоналды конкурстық іріктеуден өткізу рәсімінің ашықтығын қамтамасыз ету үшін SAMRUK QYZMET бірыңғай бос жұмыс орындар платформасы іске қосылды.

«Taỳ-Ken Samuryq» UTK» AQ БОС ОРЫНДАРЫН ҚАРАУ

Бөлімге арналған құжаттар: